torsdag, mars 19, 2009

Ny bloggdesign - inte lika morbid den här gången

Efter att ha fått leva ut mina "Gud-vad-less-jag-är-på-gulligt"-fantasier häromdagen, med Blodbloggen, gick jag direkt över till blommor. Swoosch!

Mood swings? Abso-fuckin-lutely!

Eftersom jag hade tenta igår, som förövrigt kändes jättebra*, och nästa inte är förrän den 3:e april, känner jag att jag ligger lite bättre till på min tidsgraf än tidigare.

Mmm.. that means photoshop.. :)

Morgonens bloggdesign heter kort och gott Lilja, for obvious reasons. Till skillnad mod Blodbloggen, som var en typiskt reflektion av min tentaångest, är denna det motsatta. Ljus, levande och snirklig. Den erbjuds som vanligt till den eventuella blogger.com-användare som vill ha den.



Självklart ska inte den där halvsuddiga texten i mitten finnas i den riktiga versionen.

Och om ingen vill ha den? No matter, den ligger bra där den ligger och jag blir glad att titta på den. :)


Namasté.

* I'm still going on about that. Someone, stop me, innan herr Murphy kommer och slår mig på fingrarna!

3 kommentarer:

  1. Dina bloggdesigner som du lagt upp på senaste tiden har fått mig att fundera mycket över min egen blogg... kan du göra design till blogg.se? Eller är det bara till blogger och blogspot? Skulle vara kul med ett lite annorlunda utseende som kanske reflekterar lite mer mig... än det vanliga tråkiga som jag har nu :)

    SvaraRadera
  2. I'm sry Ida, men det är bara blogger som gäller. Jag har ingen aning om kodandet till blogg.se, till exempel. Men den nya du har nu är ju jättefin!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails