tisdag, augusti 08, 2006

Hemkomst + akuten

Hemma!!

Tänka sig att vi tog sig igenom dessa 6 veckor utan några allvarligare incidenter! Det är ju ofattbart! Inte tappat nått, inte haft sönder nått..

Men när vi väl kommer hem sätter det igång! Några timmar efter jag kom in genom dörren börjar jag få hög feber och ett par dagar senare konstateras det att jag har urinvägsinfektion upp i ena njuren. Skoj. Efter att ha varit iväg till akuten och tjafsat med de typiska läkarna och sköterskorna som inte lyssnar på vad man säger har jag nu fått antibiotika och är nu nästan helt bra.

Däremot känner jag mig fortfarande lite konstig i huvudet - i sinnet - efter hemkomsten. Jag vet inte riktigt vad det är, jag kan inte sätta fingret på det. Men det är något som inte känns som förrut.

Namasté.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag sitter här och finner inga ord *S* Vilken JÄTTEFIN bild på tigern är det du som sitter bredvid? Helläcker bild!

    Tack för ditt besök på min bakblogg eller min baksida som jag kallar den *S* Vad kul att jag lyckas inspirera *S*

    Välkommen åter!

    //Millan

    www.twodogs.blogg.se (Millans Värld)

    www.twodogs.blogg.se/millansbak/ (Millans baksida)

    SvaraRadera
  2. ps hoppas att du mår bättre nu!??

    SvaraRadera
  3. Tack, Millan! jo, jag mår mycket bättre. Och ja, det är jag som sitter bredvid tigern.

    Tack för din blogg som ständigt inspirerar!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails