lördag, februari 06, 2010

Sneak preview av dagens photoshoot!

Idag har L och jag plumsat en hel dag i djupsnö med klänningar, flera släp, speglar, äpplen, kameror, långsvärd och kaffe. Tänk vilken bra modell jag får jobba med som ställer upp på alla upptåg. Och som kommer på än mer galna idéer!

"Stand here in the freezing cold, in a dress, please. Great! Now walk out onto that field and I'll stand over here in my warm winter coat and shout instructions to you. Oh, yes, and improvise a whole lot."

Hemkommen och kameran är full med bilder. Underbart! Jag älskar när kameran är full av nytagna bilder. Nu har jag en hel del redigerande framför mig, men det kommer gå mycket fortare än Sigtunashooten eftersom temat inte är lika mörk den här gången



Pics will come.

Ciao!

3 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails