onsdag, januari 20, 2010

Photoshoot: En demon med korsett? Jajjamen!

I somras hade jag och Linda vår första photoshoot. Galet roligt hade vi när vi klättrade runt i den lilla kyrkoruinen i Sigtuna och vinkade till förbipasserande, gapande turister! Nåja, egentligen var det bara Linda som klättrade runt, allt enligt instruktioner från fotografen, moi. Haha, I haes teh power!

Temat var fantasy och bilderna skulle photoshoppas för att få den där mörka fantasymystiken vi ville ha. Jag var helt ny på systemkameror men jag lärde mig jättemycket från den shooten, eller rättare sagt efter shooten, när jag gick igenom alla bilder. :D

Nu ligger det i alla fall i planerna att göra en till - winterstyle!







Er tillgivnaste,
Elajna-pajna

7 kommentarer:

  1. var det din första fotografering så har du ju verkligen talang! jättefina bilder! :)

    SvaraRadera
  2. så lite så! :)
    ja, motivation gör susen!
    & tack så mycket, ha en bra fortsättning du med :)

    använder du dig av bloglovin eller något? =)

    kram!

    SvaraRadera
  3. Ahh, va braiga bilder. Snyggt! Well done. Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Du har fått en award i min blogg :)

    SvaraRadera
  5. Snyggt jobbat, E! Jag älskade den med paraplyet. :)

    SvaraRadera
  6. Helt sjukt snygga foton! Det där var något av det läckraste jag sett på länge!

    Kul att du gillade nageldesignen. :-D Den är ju lite annorlunda, men jag ville göra nåt glatt nu när man bara går och segar på grund av vädret. Dom ser ut som små påskägg. Haha!

    Må så fint och sov så gott när det är dags.
    Kramiz//Indra

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails