onsdag, april 18, 2007

Man mår ju så bra!

Nu är det 4 veckor sedan vi bestämde oss för det sunda levernet - och det känns jättebra! Vi har inte varit på gym utan istället snör vi på oss joggingskorna och nyligen köpte tommy ett par tennisracket så vi har även varit ute och slagit ett par bollar. *pusta pusta*


*squeek squeek*

I helgen blev det dock en hel del glass och sånt med tanke på att det var första sommarhelgen (och fest) och att jag fyllde år i måndags. Men vi har ju inte förbjudit oss själva att unna oss något om vi verkligen vill ha.

Nåja, ett par kilo väck, kondisen känns bättre och sötsuget är inte alls lika närvarande, men bland det bästa är nog att jag äntligen, efter ett år ungefär, äntligen kan sova ordentligt! Även fast det fortfarande händer att jag ligger vaken och till sist måste kliva upp så är det mer regel än undantag att jag snoozar gött genom hela natten (förutom när grannarna väcker mig med sina.. hrm, aktiviteter, suck!).

Vi hade satt 7 veckor som mål, men vi hade räknat fel så vi har fler veckor på oss än vad vi trott. Den 1 juni ska vi vara i mål och då väntar förhoppningsvis ett sprillans wii.

Namasté.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails