måndag, mars 19, 2007

Nu järnspikars anamma!



Nu är det nyttiga veckor som gäller framöver!

Jag och Tommy har bestämt oss, med pangstart idag, för drastiskt ändrade mat- och träningsvanor. Nu ska banne mig sockret bort, flåset fram och ett par kilo väck. Som bonus hoppas jag även på att bli av med mina sömnsvårigheter, min ständiga orkeslöshet och min kroniska klenhet.

Ut och jogga tillsammans på kvällarna. Gym ett par gånger i veckan. Sund kost (förutom när det ska festas så klart - jag menar come on!) och utgång i den friska luften är vad som gäller.

Vi har satt ett mål på 7 veckor som vi sammanlagt ska ha gått ner 7 kilo och fått massa bättre kondis. Klarar vi det så ska vi belöna oss med..
Ett wii!!
*wiiiiie*
Sedan gäller det att inte gå tillbaks till de tre teskedarna socker till kaffet och det meningslösa småätandet. ;)

Namasté.

2 kommentarer:

  1. Strongt jobbat...
    Alla skulle vi väll behöva losa ett par kilo men själv är man för lat. Eller lat är man inte heller. Det skulle vart fler timmar på dygnet...ja...det är så det skulle vara =)
    Ut å springa här får du springa i mådd å styrketräna, ja...då får du köra tre mil i mådd. Nä, jag tror jag nöjjer mig med at kuta några gånger i trappen och allmänt mucka gräl med vovven...hon är jobbig..ta all energi man ha för att aktivera henne...men det är ju kul så.

    Kram å nyp i stjärten =)

    SvaraRadera
  2. Hårt låter det... men lycka till nu! ^^

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails