söndag, juli 12, 2009

Årets första Halloweeninlägg här på bloggen

Är dom inte söta, våra små gosingar..? De agerade statister på Halloween 06 - Snickarens Förbannelse, men ligger nu i våra halloweenkartonger uppe i förrådet. Kanske får de komma fram i år och vara med som festdeltagare.


Jo, lite Halloweensugen är jag nog.

Vi har tyvärr lite lokalproblem så vi kanske inte kan fortsätta historien som började 2008 med Direktör Krauss och hans insanatorium, Arkhem.

Del II kanske inte blir möjlig förrän år 2010, alltså. *sadness*

Istället kanske det blir något enklare i år. Men det finns ju ändå alltid sin utklädnad att tänka på! Jag har valt att göra något som kräver en hel del pyssel och mickel, men jag kommer att älska att tillverka den!

Namasté.

1 kommentar:

  1. SV: Jag använder gadgets eftersom det är det jag bara förstår. Men det måste väl gå att flytta ut reklamen till sidan om gadgetsen?

    Jätte tacksam för hjälp! :)
    Mvh Malin.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails