onsdag, december 13, 2006

Njäe, det var nog mer åt "baajs-lucia"-hållet

Här var det minsann inte mycket aktivitet! Kan det månntro vara ett tecken på att jag har viktigare och mer betydelsefulla saker som händer i mitt liv..?

Erh.. nåväl. Raskt vidare till nästa punkt på dagordningen.

Vare sig jag verkligen HAR saker för mig eller inte, ville jag lägga till någon post här. Tänkte berätta om Lucian jag såg idag! Eller rättare sagt, hennes tåg.Jag kilade in på en shoppinggalleria idag och blev riktigt snopen när jag upptäckte att jag hamnat mitt i en luciauppvisning.

Baaaajs” tänkte jag för mig själv och började titta efter en möjlighet att komma förbi. Men sedan såg jag det. Tåget. Wow!!

Lucian lufsade förbi och bakom sig hade hon det mest underhållande tåg jag sett. Det verkade vara individualisternas eget luccefirande för där fanns en tärna med fjärilsvingar, en tomtemor med sexig kort-kort, urringat och högklackat, en annan tärna med pilotbrillor, en bagare, en sunkigt klädd stjärngosse och en annan med avbruten stjärnpinne… Och det kom bara mer!

Fram med fler roliga tåg!

Namasté.

2 kommentarer:

  1. Haha...
    Ja ha då inte ens sett ett lusse tåg idag.
    Kom inte på att det var lucia firande fråns jag hörde på radion typ vid 20,00 ikvällst....
    Är man ute eller ute...*tjoho* =)

    Kram Kiwi

    SvaraRadera
  2. Det tåget hade jag gillat!

    Själv fick jag inte se ett enda förrutom de sliskiga som är på tv.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails