onsdag, augusti 13, 2008

Hur man gör en dålig dag bättre.

Idag är det en sådan där dag. En som bara ligger där som en sten i skon, som en ögonfrans i ögat eller som den där jurykvinnan med den skärande rösten i "So You Think You Can Dance".

Det känns lite så här faktiskt.. :(


Vad göra åt det? Jo, det blir självklart snabbdunkning av kaffe innan skolan.

OCH! Lägga upp en liten guldklimp jag hittade bland djungeln av mappar i Mina Dokument. I mappen Leenden hade jag visst lagt undan lite bilder- for a rainy day.










Underbart!! Lite mer redo för dagen nu. Tänk vad lite tänder kan göra. :)

Nu känns det mer så här.. :)


Happiness!

Namasté.

1 kommentar:

  1. Garv...garv å asflabb...=)
    Kände mig lite nere och tänkte kolla din blogg innan jag skulle lägga mig. Du gjorde verkligen min kväll gullet =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails