torsdag, augusti 02, 2007

Han kom in i morse och ville ha stryk

Det är helt sjukt vad lite sömn kan göra. Idag är tredje gången i år som jag känner mig pigg och utvilad efter natten. Ska snarast skaffa sömnpiller. Vilken skillnad det skulle göra om jag kunde somna när jag gick och la mig. Märk väl vad klockan är när jag skriver detta. Redan klockan 0800 stod jag och fixade disk och köksstädning och nu ska jag snart frulla för att sedan fortsätta med plugget.

Plugget, ja. Har bestämt mig för att ta ett sista ryck och försöka plugga ihop så att jag får CSN-stöd. Funkar inte det så har jag börjat söka jobb samtidigt så förhoppningsvis löser sig ekonomin på något sätt i höst. Skulle verkligen göra underverk med humör och självkänsla.


Jag trodde jag visste vad en strykbräda var till för. Jag hade fel. Herr Gosigheten själv behagade inte ligga på golvet när han skulle bli klappad.
O, nej. Numera duger visst bara Kattklappningsbrädan, som det heter.



Namasté.

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails